PROLOG

Chcesz to przeczytać? Proszę, wstrzymaj się do czerwca (2017). Pierwsze rozdziały ulegną prawie całkowitej zmianie, a późniejsze również zostaną zmodyfikowane. Zapisz link w zakładkach i wróć tu w lato. Obiecuję, że zastaniesz wtedy znacznie lepszą historię. :) 


W roku 2240 wszystko jest inne. W ciągu czternastu miesięcy po zakończeniu Trzeciej Wojny Światowej zapanował względny pokój i równowaga. Należałoby jednak podkreślić słowo „względny”. Ludzie prowadzili normalne życie, opłakując ofiary Wojny. Wydawałoby się, że z pozoru wszystko jest dobrze i tak jak powinno.
Ale brudów nie wyciąga się na powierzchnię. Brudy zmiata się pod dywanik. I tak też było teraz.
Całym światem zapanowała Elita, w skład której wchodzili ludzie zamożni, których Wojna nie dotknęła w takim stopniu jak rodzin żołnierzy. Status społeczny pozwalał im na wszystko. Tak też zaledwie kilka miesięcy po zakończeniu wojny powstał pomysł Aukcji.
Co jakiś czas na ulice miasta wypuszczano ciężarówki, które krążyły i porywały młode dziewczyny, wywożąc je w miejsca przeznaczone na Aukcje, gdzie je licytowano. Dziewczyny te zyskiwały status niewolnic – zwykle seksualnych.
Lecz nikt o tym nie mówił. Każdy wiedział, co się dzieje, ale nie śmiał o tym wspominać, ani tym bardziej buntować się. Był to temat tabu.
Porywane dziewczyny krzyczały, gryzły, wierzgały i błagały przechodniów o pomoc. A oni jedynie pochylali mocniej głowy, aby tego nie widzieć i odchodzili jak najdalej.
Bo tak było łatwiej. 



„Załóżmy, jesteś w sytuacji bardzo złej…
Powiedzmy toniesz i nadziei coraz mniej…”
-Lady Pank-



•••
Asdfghjkl jest dzisiaj bo nie mogłam się powstrzymać!!!
Okey, już się uspokoiłam więc witam na moim nowym fanfiction Sprzedana. Styl prologu jest dziwny, przyznaję, ale musiałam zrobić wprowadzenie w politykę świata przedstawionego i nie martwcie się, już od następnej notki wszystko będzie pisane normalnie, z perspektywy głównej bohaterki.
Uprzedzam już na wstępnie, że w opowiadaniu będą występowały treści o zabarwieniu erotycznym – dość mocnym. Więc jeśli kogoś to brzydzi, albo po prostu nie lubi, to niech nie czyta. Domyślam się, że większość osób, które to teraz czytają, wpadły tutaj przez moje inne opowiadanie, Sex. To będzie się nieco różniło od Sexu, ale mam nadzieję, że polubicie je tak samo bardzo.
Rozdział 1 dodam w ciągu kolejnych 7 dni, nie wiem dokładnie kiedy. Zaglądajcie i sprawdzajcie, albo dodajcie się do obserwatorów, lub też zostawcie user z twittera w zakładce "informowani".;)
Zachęcam do komentowania.
Koneko


+ Nie widzę potrzeby uprzedzania przed każdym rozdziałem, że zawiera on sceny seksu. Takie sceny pojawiają się często do 11 rozdziału, później jest ich mniej, jednakże zabarwienia erotyczne, wulgarne słownictwo i po prostu zboczenie jest obecne w całym opowiadaniu. 

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam coś o 5 Seconds of Summer i mam nadzieję, że nie po raz ostatni. Prolog sam w sobie zachęca do czytania, a mi nie pozostaje nic innego, jak czekać na kolejne rozdziały.
    Pozdrawiam,
    Hate me

    OdpowiedzUsuń
  2. Może prolog jest pisany z perspektywy narratora ale to jak najbardziej mi się podoba. Z niecierpliwością będę czekać na pierwszy rozdział. :D Módlmy się aby świat przedstawiony w tej powieści nie stał się kiedyś prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest super , od razu zachęca do czytania *.*
    Już zakochałam się w tym opowiadaniu xd ;3
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ♥
    Życzę weny kochana ;*
    @SKielinska

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po prologu widzę, że opowiadanie trafi prosto w moje upodobania.
    Będę wyczekiwać niecierpliwie 1 rozdziału, bo po Prologu i zwiastunie widzę, że warto czytać, gdyż Sprzedana zapowiada się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najprościej i najogólniej!
    Dzieje się :3
    Kocham twoje opowiadania więc czekam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie ukrywam, ale zapowiada się naprawdę ekstra. Czekam na pierwszy rozdział. Będę zaglądać i dodaję twój blog do linków. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest niesamowite. <3 Już nie mogę się doczekać rozdziału 1

    OdpowiedzUsuń
  9. No, prolog bardzo mi się spodobał :) Jestem pewna, że jeszcze nie raz tu zawitam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. miłość od pierwszego wejrzenia, szybko dodawaj kolejny rozdział! już kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem! Obecna! Prolog bardzo fajny, naprawdę zachęca do czytania. Już wiadomo co spotka główną bohaterkę, ale pominiemy ten fakt. ;) Czekałam na prolog i czekałam, od razu piszę, że był warto, tylko nie mogę zrozumieć, czemu każesz nam długo czekać ;_; Muszę się ogarnąć xD Lubię klimaty o przyszłości, Trzeciej Wojnie Światowej itp. Ciekawi mnie, jak Ty to zaprezentujesz ;) Możesz być pewna, że będę wierną fanką ;)
    Pozdrawiam, Katerina.
    http://feather-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zyskałaś kolejną czytelniczkę! Prolog sam w sobie jest bardzo obiecujący i nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :< Cóż, zostały 3 dni, mam nadzieję, że ten czas szybko zleci. Pozdrawiam i życzę dużo weny! :*
    http://new-roommate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał podoba mi się czekam na jeszcze
    Życze weny i pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie :) lubię tego typu historie więc czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. twoje fanfictions to moje życie *.* już mi się podoba :3 jest na wattpadzie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć!
    Zauważyłam Twoją reklamę na KE i postanowiłam zajrzeć, bo bardzo zaciekawił mnie opis :) Nie lubię słodkich historyjek romantycznych, takich milusich aż do przygania, więc stwierdziłam, że to może jest blog, na którym zechcę dłużej zostać :) Nie obiecuję, że w miarę szybko nadrobię wszystkie rozdziały, bo do tej pory przeczytałam tylko prolog i muszę przyznać, że jest intrygujący i namawia do zajrzenia do rozdziału nr. 1, dlatego ja tak zrobię i zaraz śmigam zapoznać się z dalszą treścią Twojego opowiadania :)
    Uprzedzam, że czasami może mi się zdarzyć napisać bardzo długi komentarz, bo ja nieraz potrafię napisać komentarz na całą stronę w OpenOfiice, więc wybacz, gdybym Ci zaśmiecała miejsce pod postem jakimiś moimi wywodami xD Mam również nadzieję, że niczym Cię nie urażę (a czasami niechcący zdarza mi się kogoś zniechęcić do mojej osoby) i że lubisz szczerość, bo ja komentuję bardzo szczerzę i piszę to, co na dany temat myślę :)
    Ale teraz do rzeczy, idę czytać jedynkę i zostawiłabym tutaj jakąś reklamę siebie, ale nigdzie nie widzę SPAM-u, albo już Migotka taka ślepa jest, że do okulisty powinna się udać.
    P.S Masz bardzo ładny zwiastun, spodobał mi się, kiedy oglądałam na KE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię długie, treściwe i szczere komentarze. :3

      Usuń

Pamiętaj, że każdy komentarz to motywacja do dalszego (i - w moim przypadku - częstszego) pisania! Dlatego zostaw po sobie ślad. Ja się uśmiechnę, a Ty szybciej dostaniesz kolejny rozdział. Czyż to nie proste? ;)

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.